22. oktober 2018

Sparekassen Sjælland-Fyn Middelfart - Ugens Virksomhed i Lillebælt, uge 43 - 2018

I Sparekassen Sjælland-Fyns bestræbelser på at dække hele Fyn åbnede banken for cirka fem år siden en filial i Middelfart. Filialdirektør, Vibeke Vinge Marxen, og hendes fire kollegaer ’vil’ bankens kunder, og måden, hvorpå de går langt for at være mest mulige tilgængelige, har givet glade og tilfredse kunder, der lystigt fortæller videre om bankens værdier og serviceniveau til venner og bekendtskaber.

Går langt for at være der, når kunden har brug for det

Vibeke og hendes kollegaer sætter en ære i at levere et højt serviceniveau for bankens kunder. ’Tilgængelighed’ og ’nærvær’ er i denne henseende nøgleord.

- Vi går langt for at være der, når kunden har brug for os. Kan kunden eksempelvis kun møde os klokken otte om morgenen, er vi til rådighed dér. Har kunden kun tid klokken 17.30, jamen så er vi klar dér. Det er det her med tilgængelighed, forklarer Vibeke Vinge Marxen, der også fortsætter:

- Man kan finde vores navne og kontaktoplysninger på vores hjemmeside, og man kan ringe og maile direkte til os. Vi er meget tilstede og nærværende. Når kommende kunder vil i kontakt med os, skal de ikke vente en uge eller fjorten dage på, at vi får tid til dem.

Når man bliver kunde hos Sparekassen Sjælland-Fyn i Middelfart, sørger Vibeke og hendes kollegaer for at afstemme med dig, hvor ofte du har behov for, at der skal være kontakt banken og dig imellem.

Gør lokalområdet til et bedre sted

Sparekassen Sjælland-Fyn i Middelfart bidrager med sine økonomiske løsninger til at gøre lokalområdet til et bedre sted både at leve og at arbejde. Selve det lokale element, som man får gennem bankens tilgængelighed og nærvær, er noget, som kunderne værdsætter.

- Det, der gør mig glad, er, når vi bidrager til at gøre det her lokalområde til et bedre sted at leve og at arbejde. Når vi laver gode økonomiske løsninger, hvilket vi naturligvis altid efterstræber, så smiler kunderne. Det er noget, der gør det ekstrasjovt at arbejde i Sparekassen Sjælland-Fyn i Middelfart, beskriver filialdirektør, Vibeke

Middelfart-banken har kunder i Middelfart, Gelsted, Nørre Aaby og flere andre byer i nærområdet. Filialen beskæftiger sig med både privatkunder og det, der kaldes småerhvervskunder, som eksempelvis selvstændige tømrermestre og frisører. De større erhvervskunder knyttes oftest til bankens erhvervscenter i Odense.

Løbende kundevækst 'anerkender' bankens tilgang

Da Sparekassen Sjælland-Fyns Middelfart-filial åbnede for cirka fem år siden, havde banken tre medarbejdere på lønningslisten. I takt med at bankens tilgang til måden at være bank på gennem årene har givet løbende kundevækst, har der været behov for at ansætte to medarbejdere mere. Faktisk er Middelfart-afdelingen godt på vej til at vokse ud af sine nuværende lokaler på Viaduktvej 4.

- Gennem årene har vi haft en løbende stabil kundetilgang. Der er gang i ’butikken’, hvilket også betyder, at vi indenfor forholdsvis nær fremtid skal overveje, om større lokaler ikke er en nødvendighed, slutter Vibeke.

Ved siden af den gode service sørger Vibeke og resten af Sparekassen Sjælland-Fyn i Middelfart for altid at have gode tilbud tilgængelige for bankens kunder. Noget, som banken blandt andet altid tilbyder, er konkurrencedygtige billån. Her tilbydes der helt ned til 1,75 procent rente.

Et arrangement, du bør notere i din kalender, er et arrangement, som Sparekassen Sjælland-Fyn Middelfart har stablet på benene med Trolle Advokater på Severin d. 1. november, hvor besøgende kan lære mere om formuer, investeringer, pension, arv og testamente. 25 af de 50 pladser er allerede fyldt op, og de sidste pladser fyldes op efter ’først til mølle’-princippet. Til arrangementet, der er gratis, byder Sparekassen Sjælland-Fyn Middelfart og Trolle Advokater på tapas og vin.

Kontaktinformationer

Sparekassen Sjælland-Fyn Middelfart
Viaduktvej 4 – 5500 Middelfart
Tlf: 65 48 51 60
middelfart@spks.dk
https://www.spks.dk/

Skrevet af:
Mads Egmose
BEST OF Fyn

Tilbage til oversigten

Læs også