12. februar 2018

HM Gardinbusser - Ugens Virksomhed i Lillebælt, uge 7 - 2018

HM Gardinbusser i Middelfart leverer en anderledes men luksuriøs service for deres kunder i måden, som de driver deres gardinforretning på. HM Gardinbusser har nemlig ingen fysisk butik, hvor kunden kan komme forbi og se på gardiner. I stedet driver HM Gardinbusser sin forretning ved at køre ud til sine kunder i to gardinbusser, i hvilke samtlige gardinprøver og andre varer er monteret.

Eksperter inden for tekstilbranchen

For ejerne af HM Gardinbusser, Hans Møller og Morten Rasmussen, der begge har gennemført en uddannelse med speciale i gardiner, startede livet i tekstilbranchen for mange år siden. Ejerne har henholdsvis 40 og 28 års erfaring i tekstilbranchen og har altså gennem mange år opbygget et højt ekspertiseniveau inden for tekstiler og i særdeleshed gardiner. De var begge ansat i en stor gardinbutik i Kolding indtil 2005, hvor de her fandt ud af, at det var tid til at prøve kræfter med egen forretning. Hans og Morten har nu drevet deres forretning i over 12 år, og med dens unikke køre hjem-koncept leverer HM Gardinbusser den dag i dag stadig en luksuriøs forretningsløsning til sine kunder.

Kører hjem til kunden

Ud over at beskæftige sig med salg af gardiner, sælger HM Gardinbusser også alt i solafskærmning, forhæng, måtter og håndklæder til badeværelset samt tæpper, som kunden har mulighed for at designe helt efter eget ønske. Morten, den ene af de to ejere af HM Gardinbusser, ser virksomhedens køre hjem-koncept som en stor fordel for både kunden og virksomheden selv:

”Måden, vi driver forretning på, er ved at køre ud til den enkelte kunde i én af vores to gardinbusser. Det fungerer på den måde, at kunderne ringer ind og skal bruge en opmåling, og så har vi to varebiler med samtlige prøver på gardiner, som vi kører ud til kunderne med. Her viser vi vores samling af gardinprøver frem. Kunden slipper for at skulle køre nogle steder, og det er også nemmere for os. Vi sparer både deres og vores tid,” udtaler Morten.

Kunden får en masse brugbare services

Det, der for alvor gør HM Gardinbussers koncept kundevenligt, er de mange services, som konceptet indeholder. Ud over at tilpasse sit køre hjem-koncept efter, hvornår kunden har tid, tilbyder HM Gardinbusser gratis opmåling, montering, reparation, vedligeholdelse og rensning af kundens gardiner. HM Gardinbusser sætter en ære i have med hele gardinprocessen at gøre, så kunden får den bedst mulige oplevelse. Ifølge ejerne, Hans og Morten, starter en god kundeoplevelse ved første besøg, hvor kunden her får mulighed for at vælge den helt rigtige gardinløsning blandt et stort udvalg af gardiner, der køres lige til kundens dør.

Det fordelagtige ved HM Gardinbussers løsning er, at deres kunder har mulighed for at se, hvordan forskellige gardiner vil passe ind i egen stue.  Disse mange services, der er en del af HM Gardinbussers koncept, gør det nemt for virksomhedens kunder både at vælge gardiner men også at få dem vedligeholdt, så de holder sig pæne.

HM Gardinbusser holder sig hele tiden opdateret

Hans og Morten har med deres mange års erfaring styr på, hvad der rører sig på gardinområdet. Hvad enten det gælder trends, mode eller tekniske løsninger, holder Hans og Morten sig skarpe og velinformerede. HM Gardinbusser-ejerne deltager endvidere på messer og kurser i både ind- og udland for hele tiden at være opdaterede og på forkant med indretningstendenserne. De sørger tilmed for at udskifte og supplere sortimentet i gardinbusserne med nye stofkollektioner og gardinløsninger flere gange om året. “På den måde er kunderne altid sikret den bedste løsning,” siger Morten.

De to gardineksperter sørger også for at følge med i indretningstendenser i magasiner og på de sociale medier. Af samme grund har HM Gardinbusser, som en af de få gardineksperter i landet, også en Pinterest-profil, hvor de både søger og deler masser af inspiration.

Kontaktinformation:

HM Gardinbusser
Damgårdvej 10
5500, Middelfart.
Tlf: 70232260
info@hm-gardinbusser.dk
http://hmgardinbusser.dk

Tilbage til oversigten

Følg med på Facebook

Læs også