16. april 2018

Heiny Bags - Ugens virksomhed i Lillebælt, uge 16 - 2018

Heiny Bags, som har eksisteret siden 2015, er en taske- og kuffertbutik beliggende i Fredericia. Ud over et bredt udvalg af lækre mærkevaretasker og -kufferter, kan butikken tilbyde et yderst højt kundeserviceniveau. Hos Heiny Bags, der er ejet af Heidi Nymark Jespersen, leverer man faktisk så god en kundeservice, at man formår at hamle op med nethandlen.

Bredt udvalg af moderne mærkevarer

Noget af det klart mest iøjnefaldende i Heiny Bags er det brede udvalg af tasker og kufferter, som butikken har på hylderne. Indehaver, Heidi Nymark Jespersen, glædes ved det brede udvalg af mærkevaretasker og  -kufferter, som hun kan tilbyde sine kunder:

- Det, som vi kan tilbyde vores kunder her i Heiny Bags, er en masse lækre mærkevaretasker og -kufferter. Jeg er stolt af det brede udvalg, vi har, og jeg elsker min butik. For mig er det afgørende, at man som butik og i en branche som taskebranchen kan tilbyde et bredt udvalg, så kunder har noget at vælge imellem. Kunder har mange forskellige præferencer, der skal tilgodeses, udtrykker Heidi Nymark Jespersen.

For at kunne tilbyde et mest muligt moderne og bredt udvalg af tasker og kufferter er det, at Heidi Nymark Jespersen i årets løb lægger meget energi i at besøge taske- og kuffertmesser og samtidig følge med i medierne og på relevante blogs. Derudover gør Heidi meget ud af at bestille produkter hjem, hvis en kunde skulle spørge efter en vare, der ikke er i butikken.

Et kundeserviceniveau, der hamler op med nethandel

Hos Heiny Bags gør man alt for at levere en så god kundeservice, at man herigennem formår at hamle op med nethandlen. Både i forhold til kundeserviceniveau, produktviden, prisgaranti og bytteregler sætter indehaver, Heidi Nymark Jespersen, en ære i at kunne tilbyde et bedst muligt produkt til sine kunder:

- Det er ingen hemmelighed, at det for butikker den dag i dag er væsentligt at kunne hamle op med nethandlen. Derfor er det også, at vi her i Heiny Bags forsøger at give et så godt samlet produkt som muligt, således kunder foretrækker os. Det, synes jeg, vi lykkes med. Vores kundeserviceniveau udmærker sig særligt ved vores produktviden og ved den prisgaranti og de bytteregler, vi tilbyder. Hvis kunden kan finde et produkt, vi har i butikken, til en lavere pris på nettet, giver vi kunden tasken til denne pris. Tilmed giver vi pengene tilbage til en kunde, hvis der er tale om en kunde, der skulle gå hen at fortryde sit køb, slår Heidi det fast.

Heidi gør det ydermere klar, at samtlige ansatte i Heiny Bags er særdeles kompetente. De ansatte ved, hvad de taler om.

Menneskekontakten er, hvad der gør Heidi lykkelig

Ved siden af et bredt udvalg af mærkevareprodukter og et særdeles højt kundeserviceniveau, kan kunder i Heiny Bags være sikre på at blive mødt af en indehaver, der brænder for sin beskæftigelse som butiksejer. Heidi Nymark Jespersen har altid elsket sammenspillet med mennesket og var fra 1997 til 2014 oprindeligt folkeskolelærer. I dag er Heidi butiksejer, og hun har aldrig været mere lykkelig for sin erhvervsmæssige tilværelse.

- Det, der gør mig lykkelig og driver mig i min hverdag, er, at jeg dagligt har et sammenspil med mennesker. Jeg får lov til at hjælpe mine kunder med at finde det helt rigtige inden for tasker og kufferter, og den her blanding af menneskeligt samvær og det at kunne hjælpe kunden med at finde et produkt, der gør kunden glad, er noget, der gør mig lykkelig, beskriver Heidi Nymark Jespersen.

Heiny Bags appellerer til mange, og det skal butikken blive ved med

Den daglige indsats fra Heidi og hendes ansatte giver en butik, der appellerer til et bredt kundesegment. I forhold til produkter, kan man købe alt lige fra en Day-taske, der måske er mest interessant for unge piger, og til en portemonnæ, der omvendt måske mest appellerer til den ældre kunde. Heidi er stolt over, hvordan Heiny Bags drives lige nu. Hun gør det tilmed klart, at måden, tingene gøres på lige nu, skal vare ved i fremtiden:

- Her i butikken kan vi mærke, at måden, vi gør tingene på, glæder vores kunder. Kunderne får en god oplevelse, og de er glade for den service, vi kan tilbyde dem. Naturligvis skal vi hele tiden lægge på i forhold til alle de forskellige dimensioner, der findes i det at drive en butik, men jeg glæder mig over, hvordan tingene er lige nu. Derudover ser jeg naturligvis på fremtiden med positivt sind.

Skulle du have interesse i at give Heidi Bags et besøg, skal det nævnes, at butikken lige nu har fået alle de nye og lækre forårsfarver og produkter hjem.

Du kan læse mere om Heiny Bags på butikkens profilside her på BEST OF Lillebælt

Kontaktinformationer

Heiny Bags 
Vendersgade 18
7000 – Fredericia 
Tlf: 22 26 51 73
kontakt@heinybags.dk 
http://heinybags.dk/ 
https://www.facebook.com/heinybags/

Tilbage til oversigten

Læs også