21. november 2019

Energi Fyn søger inkassomedarbejder

Trives du med flere bolde i luften? Bliver du motiveret af at tale med mennesker? Er god service en del af din DNA? Så er du måske den inkassomedarbejder, Energi Fyn søger til deres inkassoafdeling hos Energi Fyn i Odense

Inkassoafdelingens opgave er at inddrive restancer og behandle konkurs- og dødsbosager. De er et stærkt team på 10, som i fællesskab håndterer de administrative processer for behandling af inkassosager og inddrivelse af restancer. De har alle fokus på effektivisering, automatisering og vægter høj faglighed og godt samarbejde højt.

Som inkassomedarbejder besvarer du kundehenvendelser både telefonisk og skriftligt. Du indgår i et team, der er ansvarlig for behandling af konkurser og håndtering af sikkerhedsstillelse m.v. Dertil kommer håndtering af diverse administrative inkassoopgaver som udarbejdelse af statistikker, kontroller og restanceovervågning.

Du får en bred kontaktflade med kunder og advokater.

God ordenssans og kendskab til behandling af konkurser og restanceovervågning

De forventer, at du har minimum 2 års erfaring med telefonisk eller direkte kundekontakt fra en kontorlignende stilling f.eks. i en inkasso- og debitorserviceafdeling eller som advokatsekretær. Det vil absolut være en fordel, hvis du har kendskab til behandling af konkurser og restanceovervågning. Du er rutineret bruger af Excel og Word, og du er lærenem i forhold til at lære nye IT-processer. Det vil være en fordel, hvis du også har gode engelske kompetencer, både i skrift og tale.

Du håndterer kunderne professionelt og ordentligt, og med en god ordenssans bevarer du overblikket - også når det går stærkt. Du er detaljeorienteret, tager ansvar for dine arbejdsområder og er en god, åben og hjælpsom kollega.

Som person er du positiv, rolig og fleksibel. Du er videbegærlig og udviser en naturlig nysgerrighed til at lære nyt. Du forholder dig til dine opgaver med en procesoptimerende tankegang med tanke for, hvordan ændring i praksis kan påvirke kunden eller kollegaen.

En serviceminded afdeling med fokus på høj kvalitet

Du får en god og serviceminded afdeling i ryggen og et team af kompetente kollegaer, som tager ansvar, selvstændigt løser udfordringer og bidrager med praktiske løsninger med fokus på høj kvalitet.

Din succes bygger på, at du indenfor de første 6 måneder kan løse opgaverne selvstændigt og bidrager til fokus på proceseffektivisering evt. ved automatisering og digitalisering.

Med udgangspunkt i en helhedsorienteret, værdiskabende og lønsom tilgang prioriterer de et godt samarbejde og den enkeltes faglige og personlige udvikling. Derfor søger de en inkassomedarbejder, der fagligt og menneskeligt passer til deres faste værdier: Ansvarlig, Engageret og Udvikling.

Lyder det som noget for dig? Så ansøg her!

Hvis du vide mere, så kan du kontakte Annemette Lehmann Carlsen på Tlf.: 63 17 26 10 eller 21 68 16 22 eller på mail: alc@energifyn.dk...

Ansøgningsfristen er den 20. november...

 

Tilbage til oversigten

Følg med på Facebook

Læs også