4. juni 2018

Bilcentret A. Nielsen - Ugens Virksomhed i Lillebælt, uge 23 - 2018

For Allan Nielsen, der den dag i dag stadig er indehaver af Bilcentret A. Nielsen, var det drømmen om at gå den selvstændige vej, der grundlagde det bilcenter, der siden 1988 bare har stormet fremad. Siden sin grundlæggelse i 1988 er Bilcentret A. Nielsen flere år i træk kåret som Årets Opel-forhandler. Bilforhandleren kan derudover glæde sig over at være tildelt Opels Kundeaward i 2017.

Autoriseret Opel-forhandler, der altid er med på det seneste nye

Hos Bilcentret A. Nielsen gør man alt for at være med på det seneste nye. Med et stort og flot bilcenter i Middelfart, 23 veluddannede ansatte samt et klart mål om at være med på de nyeste trends, er Bilcentret A. Nielsen særdeles attraktive for dets kunder:

- Det, der kendetegner os mest, er, at vi gør meget i at skille os ud. I vores brede udvalg af biler gør vi alt for at have både de nyeste og mest luksuriøse modeller hjemme. I Danmark er der lige nu kun to udgaver af den nye Insignia GSI, og vi har den ene af disse i vores hus. Det siger lidt om, hvor meget vi gør for at følge med, beskriver eftermarkedschef hos Bilcentret A. Nielsen, Malene Hasselbalch-Holm, der er datter til indehaver, Allan Nielsen.

År tilbage havde Bilcentret A. Nielsen også afdeling i Bogense. Bilforhandleren har dog valgt at fokusere udelukkende på placeringen i Middelfart, hvilket, man må sige, lader til at være en særdeles fornuftig beslutning.

Medarbejdere er lært op med, at tilfredse kunder er fremtiden

Noget af det, som Bilcentret A. Nielsen lukrerer allermest på, er deres gode behandling af kunder, som genererer en høj kundeloyalitet. At ansatte hos Bilcentret A. Nielsen giver kunder en behandling, der genererer høj tilfredshed, er dog ikke så mærkeligt. Hos bilcentreret arbejdes der nemlig ud fra devisen om, at tilfredse kunder er vores fremtid.

- Når vi ansætter nye medarbejdere, er noget af det første, som de får at vide, at tilfredse kunder er vores fremtid. Vi gør utrolig meget ud af at lære vores medarbejdere op i at kunne tilfredsstille vores kunder i højest mulig grad. Dette giver en kundetilfredshed, der betaler sig i længden, gør Malene Hasselbalch-Holm det klart.

Der kan ikke herske megen tvivl om, at Bilcentret A. Nielsens tilgang til virksomhedsdrift har været en rigtig vej at gå. Bilcentret er kåret til Årets Opel-forhandler flere år i træk og har i 2017 derudover modtaget Opels Kundeaward for at have opnået den højeste kundetilfredshed.

Udvikling og dygtiggørelse er alt

For at bibeholde det høje niveau, som Bilcentret A. Nielsen hver dag leverer bilteknisk såvel som kundeservicemæssigt, lægger bilcentret mange kræfter i både intern og ekstern udvikling samt dygtiggørelse.

- Vi vil hele tiden være de dygtigste og levere den bedste ydelse til kunden. Derfor bruger vi meget tid på både intern og ekstern udvikling samt dygtiggørelse. Internt lader vi ofte medarbejdere løse opgaver to og to, så de her har mulighed for at lære af hinanden. Eksternt sørger vi for at sende vores medarbejdere på forskellige Opel-kurser og andre seminarer, der udvikler dem både teknisk og personligt. Vi har kun ansatte, der har viljen til at ville være de bedste, udtrykker eftermarkedschef, Malene Hasselbalch-Holm.

De mange kunder, som Bilcentret A. Nielsen sælger, servicerer og reparerer (Opel-)biler for, omfatter både private kunder og kunder fra erhverv.

Skal fortsætte med at være de bedste

Selvom det siden bilcentrets start er gået utrolig godt, skrues der ikke ned for blusset i fremtiden. Eftermarkedschef, Malene, slår det fast, at det er et klart mål hos Bilcentret A. Nielsen, at de skal fortsætte med at være de bedste.

- Vi skal fortsætte med at være de dygtigste, og efteruddannelse er i denne henseende et must. Bilteknisk såvel som personligt vil vi fremover fortsætte med at udvikle os selv og vores medarbejdere.

Hos Bilcentret A. Nielsen kan du lige nu se de to nye og lækre bilmodeller, Opel Crossland X og Grandland X, som folk har taget rigtig godt imod verden over.

Læs mere om Bilcentret A. Nielsen på bilcentrets profilside her på BEST OF Fyn.

Kontaktinformationer

Bilcentret A. Nielsen
Mandal Allé 15
5500 – Middelfart
Tlf: 64-41-71-14
http://www.bilcentret.dk/
https://www.facebook.com/Bilcentret.A.Nielsen/

Tilbage til oversigten

Læs også